chat péntek

2009.09.11. 00:00

szerző: Waratah

 Tegnap este ejfelre ertem haza. A gepem 30 perces kesessel indult Genfböl es par perccel 22:00 elött landoltam Frankfurtban. A meeting pointnal kollegaim mar ott integettek, ezek szerint mar csak ram vartak, hogy elinduljunk.

Este meg hazaindulas elött chatteltem több, mint egy orat egy nemet kollegammal. Feltünöen nyitott volt es közlekeny, amit egy nemet pasitol igy elsöre nemigen feltetezek. Megtudtam rola, mar ketszer nösült es az elsö hazassaga 7 evig tartott egy magyar-nemet csajjal. A masodik felesege pedig philippii. Kivancsi vagyok, hogy hol ismerkedtek meg. Annak ellenere, hogy azt allitotta szereti a feleseget, annyira nem tünik boldognak. Mindegy, ö tudja, az ö elete.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szempilla.blog.hu/api/trackback/id/tr342007292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása